فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 569 کیلو و 400 گرم مواد مخدر در اجرای عملیات موفقیت‌ آمیز مرزداران علیه قاچاقچیان مسلح در مرزهای جنوبی استان کشف شد.

به گزارش مرور نیوز به‌ نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور و با اشراف اطلاعاتی و آگاهی از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، اقدامات لازم برای دستگیری سوداگران مرگ را آغاز کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران سرانجام قاچاقچیان را در حالی که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد کشور کنند، مشاهده کرده و با آنان درگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از ساعتی درگیری، قاچاقچیان که خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نوار مرز با رها کردن محموله خود به آن سوی مرز متواری شدند.

کمیلی اظهار داشت: مرزداران پس از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به قاچاقچیان در بررسی های به عمل آمده موفق شدند مقدار 569 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستورکار مرزبانی قرار دارد، گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند مرزنشینان و مرزداران کشور با وحدت و اعتقاد قلبی در حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.