سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در 2 انبار لوازم تزییناتی خودرو در میدان بهارستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در 2 انبار لوازم تزییناتی خودرو در میدان بهارستان خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 12 ظهر امروز حادثه حریق در دو انبار لوازم لوکس خودرو به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان 4 ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان بهارستان کوچه نظمیه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشخص شد که حریق در دو ساختمان مجاور هم که یکی سه طبقه و دیگری 4 طبقه بود، رخ داده و شعله‌های آتش تمام این ساختمان‌ها را در برگرفته و در حال گسترش به اماکن مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تمامی واحدهای این ساختمان و حتی زیرزمین و بخشی از حیاط یکی از این ساختمان‌ها به انبار نگهداری و تولید لوازم لوکس خودرو تبدیل شده بود، گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و در مرحله نخست موفق شدند تا از گسترش حریق به اماکن مجاور جلوگیری کنند و سپس عوامل آتش‌نشانی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در پی این حادثه دود زیادی به آسمان بلند شده بود، گفت: هم‌اکنون عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از آن نیز کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای شناسایی علت حادثه را آغاز خواهند کرد.

ملکی درباره اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی داشته است یا خیر افزود: حادثه از نوع خسارتی بوده و به هیچ یک از شهروندان و کسبه آسیبی وارد نشده است و تنها دو آتش‌نشان در حین عملیات دچار دودگرفتگی شدند که از سوی عوامل اورژانس، خدمات درمانی به آنها داده شد.