جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در بازرسی از یک منزل مسکونی در بخش «جالق» موفق به کشف 817 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد طاهری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از بخش های شهرستان سراوان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو مواد مخدر را در یک منزل مسکونی بخش جالق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد محل دپوی مواد شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف 711 کیلوگرم تریاک، 99 کیلوگرم هروئین و 7 کیلوکرم شیره تریاک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به تلاش ماموران جهت دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر می باشد.