فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دو نفر از اعضای یک خانواده به دست داماد این خانواده در شاهرود خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ سید مجتبی اشرفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این قتل در اثر تیراندازی در شهرک ذوالفقار شاهرود رخ داد.

وی از دستگیری قاتل این مادر و دختر شاهرودی خبر داد و افزود: قاتل تنها در ظرف دو سه ساعت بعد از جنایت دستگیر شد. ساعت 22 شب گذشته مردی 42 ساله با حضور در منزل مادر همسرش در راه پله با همسر 37 ساله خود درگیر و با اسلحه شکاری او را از پای درمی‌آورد.

وی ادامه داد: مادر مقتول نیز با شنیدن صدای شلیک گلوله به راه پله‌ها رفته و داماد به سمت او هم شلیک کرد و مادر زن 70 ساله اش را نیز به قتل می‌رساند.

وی گفت: قاتل در اظهارت خود گفته که پس از یک مشاجره لفظی با همسر و مادر زن خود با یک قبضه سلاح ساچمه زنی در راه پله های ورودی ساختمان با شلیک 4گلوله آنها را به قتل رسانده است.

اشرفی با بیان اینکه این قاتل 42 ساله پس از قتل از محل متواری می شود، افزود: با تلاش همکاران ما قاتل در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت : بررسی های اولیه نشان داده این زن و شوهر مدت‌هاست اختلاف خانوادگی داشته و زن کشته شده که پیشتر درخواست طلاق نیز داده بیش از 6 ماه است که در منزل مادر خود زندگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز با این 2 قتل، این ششمین قتل از آغاز امسال تاکنون در استان سمنان است.