سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ دو تن در پی حریق دو مغازه متروکه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مرور نیوز، در این باره گفت: آتش سوزی در دو مغازه در ساعت 20:35 دیشب به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در بزرگراه بعثت نبش خیابان اتابک اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: محل حادثه دو مغازه متروکه بود که به محل تجمع افراد بی خانمان تبدیل شده بود و ناگهان دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق گفت: عوامل آتش نشانی اقدام به باز کردن درهای محل حادثه کرده و همزمان با خاموش کردن آتش عملیات جستجو را نیز آغاز کرد که در این میان دو تن را از میان شعله‌های آتش نجات دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه در حین عملیات اطفای حریق عوامل آتش نشانی با جسم سوخته یک زن و مرد روبرو شدند که پس از تحویل آنان به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که این افراد جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه اجساد این افراد به پزشکی قانونی منتقل شد گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و اطفای کامل حریق در ساعت یک بامداد به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: علت قطعی حادثه باید از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام شود.