جانشین معاون هماهنگ‌ کننده ناجا در خصوص پروژه صدور روادید تمام الکترونیکی گفت: این پروژه با همکاری پلیس و وزارت امور خارجه، انجام و به صورت رسمی در شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش مرورنیوز، سردار محسن فتحی زاده در مراسم افتتاحیه پروژه صدور روادید تمام الکترونیکی برای اتباع خارجی که در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه با همکاری پلیس و وزارت امور خارجه، بعد از فرآیند تست آزمایشی که در ماه‌های گذشته انجام شد، به صورت رسمی در شهر مشهد افتتاح شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه در این پروژه علاوه بر تسهیل و تسریع فرآیند صدور روادید، شاهد ارتقاء امنیت اقدامات در این حوزه نیز خواهیم بود، افزود: پروژه صدور روادید الکترونیکی در برطرف کردن نگرانی متقاضیان از برخی مشکلات، پیشگیری از جعل ویزا و از همه مهم‌تر رونق صنعت گردشگری نقش مهمی ایفا می‌کند.

سردار فتحی‌زاده با اشاره به اینکه در این پروژه ظرفیت تبادل الکترونیک میان ناجا و وزارت امور خارجه نیز تعریف شده است، گفت: از فراگیری این ظرفیت موثر و همچنین حصول نتیجه در ارائه خدمات شایسته پلیسی استقبال می‌کنیم تا میهمانان ایران اسلامی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند و مطمئن شوند که این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها در تمام بسترها و ظرفیت‌های این نظام مقدس وجود دار