مهــرداد عظیــمی مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی گروه صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس درگذشت رئیس سابق مرکز آمار ایران و دیوان محاسبات کشور را تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، مهــرداد عظیــمی مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی گروه صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس درگذشت رئیس سابق مرکز آمار ایران و دیوان محاسبات کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انالله و انا الیه راجعون”

درگذشت ناباورانه نخبه علمی و اجرایی “زنده یاد پروفسور عادل آذر” در باورمان نمی گنجد؛ فرهیخته ای گرانقدر که هم در سنگر علم و هم در عرصه سیاست، نامی ماندگار از خود به جای گذاشت.

وی نماد اراده و ایمان بود؛در مناصب مختلف اجرایی در سطوح عالی کشور نقش آفرینی می کرد و منشأ خدمات صادقانه به این مرز و بوم شد و با انتخاب به عنوان دانشمند برجسته جهان اسلام، نشان داد که می توان از دل محرومیت و از یک شهرستان مرزی، به مرکز و نقطه کانونی معادلات علمی وسیاسی کشور رسید.

در چهارگوشه ایران اسلامی، اساتید و مدیرانی مشغول خدمت هستند که شاگردی پروفسور آذر در روزگاران دور و نزدیک را افتخار خود می دانند،افسوس که روزگار، گل های خوش رنگ دیار و سرزمین مان را دستچین می کند و ما را اینگونه در غمی جانکاه قرار می دهد.

ضایعه اسفناک درگذشت شادروان “پروفسور عادل آذر” یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس،استاد مبرز دانشگاه، نماینده فقید استان ایلام در مجلس هفتم، رئیس سابق مرکز آمار و دیوان محاسبات کشور و …را به مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان و زادگاهش دهلران نخبه پرور و نیز جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال، علو درجات برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

مهــرداد عظیــمی

مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی گروه صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس