در این مقاله به شما ارزان ترین سایت برای خرید ماگ گیمینگ را توضیح دادیم که حتی می توانید طرح بفرستید تا برای شما در ماگ چاپ کنند و از نظر کیفیت در بالاترین سطح هستند .

به گزارش مرور نیوز، امروزه خیلی از ما برای داشتن ماگ گیمینگ جذاب کل اینترنت و بازار رو زیر و رو می کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین ماگ رو خریداری کنیم، اما باز هم نمی تونیم که به راحتی به هر سایتی اعتماد کنیم و از کیفیت ماگ مطمئن نیستیم و یک حالت بخریم یا نخریم داریم و در آخر هم که خریداری کردیم از جنس و کیفیت چاپ آن راضی نیستیم.

ولی مطمئنا هر سایتی این گونه نخواهد بود و سایت های خیلی خوب و باحالی وجود دارد که با خیال راحت می توانید اقدام به خرید کنید. ما برای خرید ماگ گیمینگ سایت هاردزون را پیشنهاد می کنیم این سایت ماگ هایی با کیفیت عالی دارد که می تونید به آن ها اعتماد کنید .

ماگ چیست و انواع آن؟

ماگ نوعی لیوان با سایز بزرگ است که بیشتر برای نوشیدنی گرم استفاده می شود چون که مشکلی در ترک خوردگی آن وجود ندارد و شما می توانید از این لیوان ها در جاهای مختلف استفاده کنید.ماگ ها انواع مختلفی دارند و برای هر محلی ماگ مختص به آن وجود دارد چون از لحاظ جنس و گنجایش، انواع مختلفی دارند، مانند ماگ فلزی،پلاستیکی، فلاسکی ، سرامیکی و ... . ماگ هم جزء موارد مصرفی گیمیرا هستش که با طرح های مختلف بازی ها می توانید ماگ خود را انتخاب کنید و به میز گیمینگ خود جلوه خاصی بدهید و در حین بازی از نوشیدنی خود لذت ببرید.

قیمت ماگ گیمینگ برای خرید

اصلا در هنگام خرید ماگ گیمینگ نگران قیمت آن نباشید زیرا با توجه به ماگ با ارزشی که دریافت می کنید، مبلغ بسیار ناچیزی را پرداخت خواهید کرد. زمانی که این ماگ جذاب و دوست داشتنی با طرح شخصیت یا لوگوی بازیِ مورد علاقه شما روی میزتان باشد، به این نتیجه خواهید رسید که ارزش خرید را داشته است.

نمونه هایی از ماگ گیمینگ سایت هاردزون

عکس های ماگ گیمینگ

خرید ماگ گیمینگ حرارتی

همانطور که گفته شد ماگ ها انواع مختلفی دارند و یکی از انواع ماگ ها، ماگ حرارتی است که با افزایش دما طرح روی آن ظاهر می شود و یک حس خاصی به ما منتقل می کند. برای خرید اینترنتی ماگ حرارتی سایت های مختلفی وجود دارد اما از لحاظ کیفیت و چاپ شاید آنقدر قابل قبول نباشد.

معرفی سایت هاردزون برای خرید اینترنتی ماگ گیمینگ

سایت هاردزون دارای تنوع ماگ بسیار زیاد است و شما عزیزان و دوستان گرامی علاوه بر انتخاب از بین طرح ها، این امکان را هم دارید که طرح مورد نظر خود را برای سایت هاردزون ارسال کنید تا بدون افزایش قیمت و درکمتر از 3 روز ماگ شما را با کیفیت چاپ بالا تحویل بدهد. از لحاظ جنس و کیفیت و پشتیبانی محصول، سایت هاردزون بهترین سایت برای خرید اینترنتی ماگ است.

طرح ماگ های گیمینگ

طرح های بسیار متنوعی از ماگ های گیمینگ در سایت هاردزون وجود دارد. طرح انواعی از بازی های بروز دنیا در این سایت وجود دارد و این نکته هم وجود دارد که این طرح ها خاص و با کیفیت چاپ می شوند و از لحاظ رنگ و وضوح هیچ مشکلی ندارند.

ماگ گیمینگ هیرو ursa

خرید ماگ گیمینگ تخفیف دار

با قیمت های فعلی بازار خرید اینترنتی ماگ ها با قیمت زیاد اصلا منطقی نیست و اصلا لزومی هم ندارد که شما برای خرید ماگ گیمینگ از اینترنت، پول زیادی پرداخت کنید. سایت هاردزون با ماگ های با کیفیت و ارزان و تخفیف دار سعی بر کسب رضایت شما دوستان عزیز داشته است.

ماگ گیمینگ

برای خرید اینترنتی ماگ چطور به سایت هاردزون اعتماد کنیم؟

سایت هاردزون دارای نماد اعتماد است و با داشتن پشتیبانی پاسخگو این اطمینان را به شما می دهد که ماگ خریداری شده از طرف شما هیچ مشکلی نخواهد داشت و در صورت شکستگی و بروز هر مشکل حین ارسال، سایت ما مسئول است که محصول شما را دوباره ارسال کند و فقط به این نکته دقت کنید که در هنگام باز کردن بسته ارسالی، ویدیویی از آنباکسینگ خود ضبط کنید.

سوالات پرسیده شده توسط شما عزیزان

  • چند روز طول می کشد تا ماگ به دستم برسد؟

تقریبا بین 2 تا 3 روز کاری زمان برای ارسال ماگ لازم است.

  • آیا با شستشو ماگ طرح چاپی از بین خواهد رفت؟

اگر شما در حین شستوشو از اسکاچ استفاده کنید، 100 درصد باعث از بین رفتن طرح روی ماگ می شود، پس حتما در حین شست و شو دقت کنید.

منبع:https://hardzon.com/