پروژه تریتیوم vip جدیدترین پروژه از مجموعه برج‌های مسکونی لوکس در اطراف دریاچه چیتگر است که توسط برند تریتیوم اجرا می‌شود.اینجا هستیم تا پروژه تریتیوم vip چیتگر را به شما معرفی کنیم.

به گزارش مرور نیوز ، پروژه تریتیوم vip جدیدترین پروژه از مجموعه برج‌های مسکونی لوکس در اطراف دریاچه چیتگر است که توسط برند تریتیوم اجرا می‌شود. برند تریتیوم فعالیت خود را از سال 1398 در منطقه 22 و غرب دریاچه چیتگر آغاز کرد. این برند نه تنها در منطقه 22 بلکه در شهرهای دیگری از جمله کرج و پردیس نیز فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته و پروژه‌های ساختمانی مجلل و لاکچری را به اجرا درآورده است. همچنین قصد گسترش فعالیت خود به شهرهای دیگر کشور را نیز دارد. اینجا هستیم تا پروژه تریتیوم vip چیتگر را به شما معرفی کنیم.

 

درباره پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم vip یکی دیگر از پروژه‌های موفق شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید است. تریتیوم VIP یا برج باغ تریتیوم قرار است کامل‌ترین و لوکس‌ترین پروژه این شرکت باشد. نیکان سازه قصد دارد با بهره‌گیری از تجربیات خود این پروژه را به شکل کامل‌تر از تریتیوم‌های قبلی به اتمام برساند.

برج باغ تریتیوم با کاربری تجاری مسکونی و موقعیت بی‌نظیر در منطقه 22 چیتگر یکی از ناب‌ترین پروژه‌های شرکت نیکان سازه به شمار می‌رود. در ادامه جزئیات بیشتری از این پروژه و تفاوت‌های آن را با تریتیوم‌های پیشین بیان می‌کنیم.

 

چیتگر

 

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم وی آی پی

پروژه تریتیوم vip در شهرک گلستان، تقاطع بلوار هوانیروز و بلوار گل‌ها واقع شده است. این برج‌ لاکچری و همه چیز تمام در میان مجموعه برج‌های دریاچه زیبای چیتگر خواهد درخشید. طبقات کم، محوطه‌سازی، مشاعات وسیع، تجهیزات قابل توجه و بسیاری موارد دیگر همگی گویای درخشش این پروژه و سودآوری سرمایه‌گذاری در آن هستند.

مشخصات زمین و بنا

برج تریتیوم وی آی پی در زمینی به مساحت تقریبا 40 هزار متر مربع در دست احداث است. این برج در 9 بلوک 16 طبقه‌ای اجرا می‌شود که 4 طبقه منفی مختص به پارکینگ و انباری، طبقه همکف مختص به لابی و 11 طبقه مسکونی دارد. زیربنای 150 هزار متر مربع مسکونی در 869 واحد، ویژگی‌های دیگر زمین و بنای این پروژه هستند.

یکی از وجوه تمایز پروژه تریتیوم vip با سایر پروژه‌های تریتیوم، اختصاص حدود 1000 متر مربع به مراکز تجاری همچون داروخانه، درمانگاه، هایپرمارکت و ... است. شاید همین موضوع باعث شده است که پروژه تریتیوم VIP از همین ابتدا متفاوت‌تر از سایر پروژه‌ها ظاهر شود. البته این پروژه از لحاظ نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی از پروژه‌‌های پیشین متفاوت است.

 

امکانات پروژه تریتیوم وی آی پی

پروژه لوکس تریتیوم وی آی پی به امکانات رفاهی نام‌برده در زیر تجهیز شده است :

  • باغ و فضای مشجر وسیع بین بلوک‌ها
  • سالن اجتماعات چند منظوره
  • لابی‌های وسیع و مجزا برای بلوک
  • لاندری روم (خدمات خشکشویی و هتلینگ)
  • کتابخانه
  • کافی شاپ
  • Safe box
  • کلینیک و مراکز خدمات
  • Gym (سالن ورزشی)
  • اتاق‌های فرماندهی و آتش‌نشانی
  • مهد کودک و گیم نت (children playing game)
  • مجهز به سیستم مدیریت هوشمند واحد (BMS –کنترل از راه دور)
  • مجهز به آسانسورهای پاناروما و باربر
  • راهروهای نسبتاً عریض با نورپردازی عالی و طراحی بی‌نظیر
  • طراحی عالی و بی‌نظیر اتاق‌ها، سالن و آشپزخانه واحدها
  • و .....

 

چیتگر1

پیش فروش واحد در برج تریتیوم

نحوه پیش فروش برج لوکس دریاچه چیتگر همان روال پروژه‌های تریتیوم قبلی را دارد. خرید و فروش این پروژه به صورت متری و با قیمت قطعی صورت می‌‌گیرد. ضمن اینکه تمامی واحدها از دفترچه مالکیت قطعی برخوردار هستند و مواردی از قبیل قیمت قطعی، مشخصات طبقه و واحد به همراه جریمه دیرکرد در این دفترچه ذکر شده است.

قیمت واحدها در برج باغ تریتیوم (تریتیوم vip)

قیمت خرید واحدهای برج تریتیوم vip به‌طور قطعی و از قیمت پایه محاسبه می‌شود. در صورتی که قصد خرید واحد از طبقات بالاتر این برج را دارید، به ازای هر طبقه 2 درصد به قیمت پایه افزوده می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با جزئیات روند پیش فروش برج لوکس دریاچه چیتگر می‌توانید با شرکت نیکان سازه سدید تماس بگیرید.

درباره شرکت نیکان سازه سدید سازنده برج تریتیوم VIP

شرکت فنی و مهندسی نیکان سازه سدید، سازنده برج‌های تریتیوم 1 الی 4 در منطقه 22 و چیتگر است. این شرکت در مدت کوتاهی چندین واحد مسکونی و تجاری لوکس را در قالب پروژه‌های تریتیوم 1 تا 4 در منطقه 22 و پروژه تریتیوم البرز در گوهردشت کرج ساخته است.

اکنون جدیدترین برج تریتیوم تحت عنوان تریتیوم vip آماده پیش فروش است. این پروژه که با نام برج باغ چیتگر نیز شناخته می‌شود یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین سازه‌های شرکت معتبر و نام آوازه‌ نیکان سازه است. شرکت نیکان به تازگی پروژه تریتیوم 5 را نیز به لیست پروژه‌های در حال ساخت خود افزوده است. تریتیوم 5 یک برج مسکونی تجاری با ظرفیت 320 واحد است.

شرکت نیکان سازه 4 برج تریتیوم را در مدت زمان بسیار کوتاهی با بهترین کیفیت و بیشترین امکانات به اتمام رسانیده است. اکنون سودآوری سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تریتیوم به میزان قابل ملاحظه‌ای تثبیت شده است. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران متعددی آماده سهیم شدن در پروژه‌های تریتیوم هستند. ضمن اینکه تنوع پروژه‌های این شرکت امکان سهیم شدن افراد با سرمایه‌های مختلف را فراهم کرده است.

وجه تمایز و نقاط قوت پروژه تریتیوم vip

همانطور که اشاره کردیم پروژه باغ تریتیوم vip همچون سایر پروژه‌های تریتیوم جلوه‌ای از لاکچری و لوکس بودن را در منطقه 22 ایجاد کرده است؛ اما این پروژه حتی قوی‌تر از سایر اعضای خانواده تریتیوم ظاهر شده است و وجوه تمایز قابل ملاحظه‌ای با آن‌ها دارد. اولین مورد سیستم گرمایشی و سرمایشی این پروژه است که برخلاف سایر پروژه‌ها از نوع سیستم چیلر تعبیه شده، همچنین تنوع بلوک‌ها و واحدها با متراژ‌های متفاوت، شرایط را برای خرید آسان‌تر فراهم کرده است. به عبارتی افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند. مورد آخر مشاعات و فضای مشترک وسیع این پروژه خصوصا مراکز تجاری آن است که رفاه بیشتری را برای ساکنان برج فراهم خواهد کرد.

 

کلام آخر

پروژه تریتیوم vip همچون برج‌های چهارگانه تریتیوم در منطقه چیتگر و برج دوقلوی تریتیوم البرز در گوهر دشت از لحاظ استقامت بنا، معماری و امکانات در لیست بهترین و لوکس‌ترین برج‌های کشور قرار گرفته است. این برج توسط شرکت فنی و مهندسی نیکان سازه سدید احداث می‌شود و همانند سایر پروژه‌های موفق این سازنده به یک سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل خواهد شد.