شرکت بیمه کوثر به‌عنوان یک شرکت بیمه‌ای نام آشنا در کشور، با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دارا بودن شبکه فروش و نمایندگی‌های فعال، موفق به دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد تجاری-اقتصادی ارس شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان شرقی ، به استناد مفاد مواد 11 و 13 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-صنعتی جمهوری اسلامی ایران و آیین‌نامه‌های اجرایی ذی‌ربط، از تاریخ نهم آذرماه 1398 به شرکت بیمه کوثر فعالیت در منطقه آزاد ارس را آغار کرد.  

هادی قدس با اشاره به اینکه شرکت از گذشته تاکنون با اتکا به توانایی‌های علمی و تجربی کادر مدیریت خود توانسته است نظر عموم مردم را نیز به‌سوی خود معطوف کند، خاطرنشان‌کرد: امید است با تاسیس و تجهیز شعبه در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس، گام بزرگی برای خدمات‌رسانی مطلوب به بیمه‌گذاران برداریم.

وی افزود: درحال حاضر مناطق آزاد کیش، ارس، اروند، انزلی، چابهار و قشم، مناطق آزاد تجاری - صنعتی ایران محسوب می‌شوند و شرکت بیمه کوثر که همواره به لحاظ ارایه خدمات مناسب به بیمه‌گذاران، سعی در ایجاد شبکه گسترده منسجم و توانمند در کشور دارد در تلاش است تا بتواند در این مناطق به عموم جامعه خدمات مطلوبی را ارایه دهد.