فروش شرکت بیمه کوثر در تاریخ یازدهم دی‌ماه و هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س) با تلاش و همکاری کارکنان و شبکه فروش به 20هزارمیلیارد ریال رسید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام مدیر بازاریابی و فروش بیمه کوثر، فروش شرکت تا تاریخ یازدهم ماه جاری و طی کمتر از 10ماه، با 67درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مرز 20هزارمیلیارد ریال رسید.

لاله کریمی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته فروش شرکت 11هزارو870میلیارد ریال بود، افزود: برنامه فروش امسال شرکت در ابتدای سال عدد 18هزارمیلیارد ریال تعیین شده بود که اکنون از این عدد عبور کرده‌ایم.

وی مدیریت فروش و انتخاب بازار مناسب با تاکید بر سوداوری صورت‌های مالی را از جمله اهداف کلان شرکت در بخش فروش دانست و گفت: در ابتدای سال سوداور کردن عملیات بیمه‌گری هم‌زمان با اصلاح ترکیب فروش سرلوحه برنامه‌های شرکت قرار گرفت و اکنون رکورد توسعه فروش در صنعت بیمه به نام بیمه کوثر رقم خورد.  

مدیر بازاریابی و فروش بیمه کوثر با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران در انعقاد قراردادها یکی از اصول اساسی شرکت است، افزود: تمدید و حفظ بازار حاصل رضایت بیمه‌شدگان از خدمات شرکت است.