بیمه‌ کوثر به‌ مناسبت سالگرد بزرگداشت ایام‌ا... پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، انواع بیمه‌نامه‌های این شرکت را طی 10روز آینده با تخفیف‌های ویژه‌ به بیمه‌گذاران ارایه می‌کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام مدیر بازاریابی و فروش بیمه کوثر، در این ایام بیمه‌ نامه‌های بدنه اتومبیل تا 70درصد تخفیف، بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی تا 25درصد، بیمه‌نامه‌های مسئولیت و حوادث تا 20درصد، بیمه‌نامه‌های مهندسی تا پنج‌درصد و بیمه‌‌نامه‌های پول و باربری با 15درصد تخفیف به متقاضیان عرضه خواهد شد. 

لاله کریمی افزود: در ایام‌ا... پیروزی انقلاب اسلامی بیمه‌نامه ‌حامی نیز در فروش گروهی با تخفیف 10درصدی به متقاضیان ارایه می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌کوثر گفت: در دهه مبارک فجر طرح ترکیبی صندوق عقب برای بیمه‌نامه‌های باربری، شخص‌ثالث و بدنه با 15درصد تخفیف (علاوه بر تخفیف‌های ارایه شده برای بیمه‌نامه‌های ذکر شده) ارایه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: هموطنان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های بیمه کوثر در سراسر کشور به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به‌نشانیwww.kins.ir  مراجعه کنند.