مدیرعامل بانک سینا در سفر به شهر سنندج، از توسعه فعالیت های این بانک در استان کردستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، ایمانی و هیئت همراه با سفر به استان کردستان، ضمن دیدار با کارکنان شعب سنندج، بانه، سقز، میاندوآب و مهاباد و بررسی عملکردها از رویکرد مثبت و تلاش جمعی آنان در جهت تحقق اهداف قدردانی کرد و گفت: ظرفیت ها و قابلیت های استان کردستان، ضرورت حضور موثرتر بانک سینا را ایجاب نموده و لذا بررسی ها و اقدامات لازم برای توسعه فعالیت ها در این استان اجرایی خواهد شد.

وی، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش مطالبات معوق منطقه، خواستار سرعت بخشیدن به فعالیت ها در این زمینه شد و بر توجه ویژه همکاران به توسعه فعالیت های بانکی غیر مشاع تأکید کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست ها و برنامه هایی که در بانک سینا به اجرا گذاشته شده، دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبود یافته و انتظارات از آن بالا رفته است و بنابراین ضروری است همکاران با پاسخگویی مناسب به انتظارات هم میهنان و مشتری مداری، حرکت رو به رشد بانک به سمت تعالی را سرعت ببخشند.

دکتر ایمانی در ادامه با تأکید بر اهمیت ارتباط مدیریت و کارکنان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه، نتایج تعاملات در عملکرد بانک به خوبی مشهود است و با برنامه ریزی ها و سیاست هایی که در ماه های آتی به اجرا گذاشته خواهد شد، این وضعیت به ویژه در بحث افزایش فعالیت های مربوط به خدمات بانکی به جایگاه مناسبتر و مطلوبتری خواهد رسید.

لازم به ذکر است در این دیدارها که معاونین سرمایه های انسانی و شعب و مناطق و مدیران اعتبارات و منطقه آذربایجان غربی و کردستان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات پیش روی شعب بانک سینا در استان کردستان مورد بررسی قرار گرفت و کارکنان شعب نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.