فروش شرکت بیمه کوثر در چهار ماهه نخست سال99 با 20درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از 10هزارمیلیارد ریال رسید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  روابط‌ عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر، در این برهه شرکت ترکیب فروش 80درصدی رشته‌های غیرزندگی و 20درصدی رشته‌ زندگی را عملیاتی کرده است. 

لاله کریمی کفت: در طی این دوره رشته‌های آتش‌سوزی، باربری، عمروسرمایه‌گذاری و شخص‌ثالث هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد 99، 61، 53 و 49 درصدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان سایر رشته‌ها داشته‌اند.

وی اظهارکر: سهم خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران در چهار ماه نخست سال در رشته¬های غیرزندگی 83 درصد و بیمه‌های زندگی 17درصد از کل پرداختی خسارت‌ها بوده است. 

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر یاداور شد: تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ایزو 9001:2015 ،  بهره‌مندی از خدمات برخط بیمه‌‌ای با همراه بیمه کوثر، برگزاری برخط مجمع عمومی سالیانه بیمه کوثر و تخصیص سود 450ریالی به ازای هر سهم از اهم اقدامات چهار ماهه ابتدای سال است که این موفقیت‌ها حاصل تلاش تمامی همکاران شرکت بوده است.