همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در جلسه هیئت‌عامل این بانک از آزادگان شاغل و بازنشسته بانک قدردانی کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران ، حجت ‌الله صیدی گفت: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخارات ملت غیور ایران محسوب می‌شوند و ٢٦ مرداد ماه هر سال، همزمان با سالروز بازگشت پیروزمندانه این سرو قامتان، خاطرات خوش دیدار دوباره این عزیزان برای دوستداران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکرار می‌شود.

وی افزود: این روز خجسته، یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌هایی است که در هیچ کجای عالم نظیر و مانندی برای آن‌ها نمی‌توان یافت. بر همه ما لازم است که همواره این مناسبت خجسته را ارج نهیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به حضور ٤٥٤ نفر از آزادگان سرافراز در جمع همکاران شاغل و بازنشسته بانک گفت: حضور این عزیزان در بانک، منشأ خیر و برکت و مایه آرامش و دلگرمی است و ایثارگری‌هایشان، چون لوح درخشانی، روشنگر و دلگرم‌کننده ادامه مسیر پرچالش بانک در راه خدمت به ایران اسلامی است.

قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک نیز در این جلسه گفت: آرامش و آسایش امروز ما مدیون رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاوری‌های ایثارگران ٨ سال دفاع‌مقدس به خصوص آزادگان سرافراز و زبان برای تشکر و سپاسگزاری از رشادت آنان ناتوان است.

رضا صدیق با اشاره به اجر دنیوی و اخروی آزادگان در تحمل دشواری‌های دوران اسارت اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، لحظه لحظه عمر شما در دیوان الهی محفوظ است.

در پایان این جلسه، رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران به همراه احمد فاضلی معاون مالی و سیدبیوک موسوی معاون پشتیبانی و سرمایه‌های انسانی با حضور در محل خدمت تعدادی از آزادگان مستقر در ستاد مرکزی این بانک، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز و ارج نهادن به ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان، هدیه‌ای را از سوی مدیرعامل بانک صادرات ایران به ایشان اهدا کردند.