مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به یمن تقدیم ٩٥ شهید، حضور آزادگان، ایثارگران و فرزندان شهدا، در بانک صادرات ایران زنده است و جریان دارد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی، با حضور در بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی با سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، دیدار کرد و این روز را به وی که خود از آزادگان جنگ تحمیلی است، تبریک گفت.

حجت‌اله صیدی به برنامه‌ریزی و تلاش شبکه بانک صادرات ایران در جهت پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی و آزادگان سرافراز اشاره کرد و گفت: خانواده بانک صادرات ایران ٩٥ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده که شامل شهدای نهضت اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، و همین‌طور شهدای فاجعه منا هستند و هر ساله مراسمی در مشهد مقدس به منظور پاسداشت خانواده‌های این شهدا برگزار می‌‌شود.

صیدی اظهار کرد: بانک صادرات ایران این افتخار را دارد که هزار و ٣٠١ فرزند شهید در آن شاغل هستند همچنین ٤٥٤ نفر از اعضای خانواده بزرگ بانک صادرات ایران از آزادگان سرافراز هستند که ٢٣ نفر آنها در حال حاضر شاغل بوده و ٤٣١ نفر به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند. همچنین بانک صادرات ایران توفیق داشته که یک فرزند واجد شرایط از خانواده هر یک از شهدای بانک در شبکه این بانک مشغول به کار باشد و مجموعه این تمهیدات باعث شده تا فرهنگ ایثار و شهادت در شبکه بانک صادرات ایران جریان داشته باشد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به گستردگی مجموعه بنیاد شهید و تکلیف بزرگی که در بزرگداشت و ادای بخش کوچکی از دین ملت بزرگ ایران به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر عهده این بنیاد است، از جانب مجموعه بانک صادرات ایران، برای هرگونه پاسداشت و ادای وظیفه نسبت به خانواده‌های معظم شهدا و همین‌طور ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد.

صیدی در این دیدار همچنین به منظور گسترش همکاری بانک صادرات ایران با سازمان اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های وابسته به آن، اعلام آمادگی و اظهار امیدواری کرد که افزایش این تعاملات موجب توسعه و ایجاد اشتغال هرچه بیشتر در کشور شود.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم با تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خدمات بانک صادرات ایران به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز به ویژه تسهیلاتی که این بانک به اقشار ویژه پرداخت کرده‌ است، در جهت پاسداشت آنان ارزنده خواند و اظهار امیدواری کرد که همه مجموعه‌های کشور اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بتوانند هر یک در حوزه وظایف خود از فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کنند و قدردان گوشه‌ای از فداکاری‌های خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز باشند.

اوحدی همچنین با اشاره به هشت سال اسارت خود به نقل خاطره‌ای از اسارت خویش در عملیات والفجر مقدماتی پرداخت و از همکاری و تعامل بانک صادرات با سازمان اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مناسبات سازنده فی مابین استقبال کرد.

در پایان این دیدار حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، به رسم یادبود، هدیه‌ای به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم کرد.

دیدار حجت‌اله صیدی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید1