استاندار قم، از عملکرد و تلاش‌های بانک صادرات ایران در زمینه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این استان در ایام مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بهرام سرمست، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ضمن تشکر از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب‌دیده از کرونا گفت: ماموریت ما در این ستاد، رفع موانع دریافت تسهیلات بانکی برای تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی است و لازم است دستگاه‌ها در اجرای قانون در مورد تولید‌کنندگان آسیب‌دیده از کرونا انعطاف لازم را داشته باشند.

مدیر شعب بانک صادرات استان قم نیز در این جلسه، به دلیل همراهی با بخش‌های مختلف و اهتمام ارزنده در زمینه جبران تبعات و آسیب‌های کرونا و کمک به ارتقاء تاب‌آوری جامعه در برابر این بحران و همکاری تحسین‌برانگیز و شایسته در پرداخت تسهیلات به جامعه خبرنگار و اصحاب رسانه مورد قدردانی قرار گرفت.

در بخشی از تقدیرنامة استاندار قم خطاب به محمدرضا هاشمی‌نژاد آمده است:

«بدینوسیله از حسن تدبیر و اهتمام ارزنده جنابعالی در زمینه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان قم در ایام مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم در پرتو حق تعالی، همواره در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و گره‌گشایی از مشکلات مردم موفق و سربلند باشید.»