مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه مصادف با روز پزشک را به پزشکان و جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است:

 بسمه تعالی

فرا رسیدن یکم شهریور ماه زادروز طبیب نامدار، برجسته و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را محضر گرانقدر تمامی پزشکان سرزمینمان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

به راستی شما پزشکان و طبیبان معزز و برجسته، شما ناجیان سپیدپوش زمینی چه شجاعانه و دلاورانه ایستادید پای قسم، صبورانه و متعهدانه تلاش کردید تا زندگی از نفس نیفتد.

به واقع کلام عاجز است از توصیف انبوه رنج و محنتی که به واسطه شیوع ویروس شوم و بی‌رحم کرونا متحمل گشتید.

نام و جایگاه جلیل‌القدر شما پزشکان و اطبا همواره والا و برجسته بوده و هست اما نقش بی بدیل و ارزشمند شما در راه مبارزه با ویروس کرونا و تلاش برای نجات جان هموطنان مبتلا به بیماری، همواره و همیشه بر جریده تاریخ ثبت و ضبط خواهد ماند.

بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور کشور مفتخر و خرسند است که به شما تلاشگران عرصه سلامت خدمات ارائه می‌کند. بانک رفاه کارگران به پاس ارج نهادن به جانفشانی و ایثار پزشکان محترم همواره اهتمام داشته با طراحی و عرضه خدمات و محصولات بانکی در شأن و منزلت این جامعه معظم و گرانقدر، قدردان باشد.

ضمن تبریک مجدد این روز فرخنده و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت که نامشان همیشه جاویدان است، آرزومندم سایه شوم ویروس کرونا هرچه زودتر از آسمان میهن عزیز اسلامیمان دور شود.

اعتلای میهن سرافراز اسلامی و صحت، سلامت و بهروزی شما پزشکان گرانقدر را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

اسماعیل للـه گانی