اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

همکاران خدوم و ساعی نظام بانکی

سلام علیکم

فرا رسیدن دهم شهریور ماه سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی را محضر تمامی شما عزیزان و فعالان جبهه اقتصادی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

قانون عملیات بانکی بدون ربا به عنوان یکی از قوانین مترقی و تأثیرگذار کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت اعتلای نظام بانکی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به جامعه و مردم از رهگذر شریعت اسلامی بود و هم اکنون و پس از گذشت قریب به چهار دهه، بیش از هر زمان دیگر کارآمدی و انتفاع آن برای جامعه، مشتریان و نظام بانکی آشکار و محرز شده است.

بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یک بانک باتجربه، اجتماعی و منضبط نظام بانکی از نخستین روزهای تصویب قانون بانکی بدون ربا همواره اهتمام و تلاش شایان ذکری مصروف داشته تا تمامی جوانب این قانون را به منصه ظهور و اجرا بگذارد و به مشتریان و ذی‌نفعان معزز، خدمات بانکی ارائه نماید.

خداوند سبحان را شاکریم و بسیار خرسند که بانک رفاه کارگران همراستا با سیاست های کلان اقتصادی و شبکه بانکی در این سال‌ها توانسته‌ علاوه بر تکریم مشتریان و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های ایشان مطابق با قوانین و شرع دین مبین اسلام، در مسیر توسعه و پیشرفت میهن اسلامی مؤثر واقع گردد.

بار دیگر ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی، از درگاه خداوند متعال اعتلا و توسعه ایران اسلامی، بالندگی روز افزون شبکه بانکی کشور و صحت، سلامت و بهروزی تمامی شما عزیزان را مسألت دارم.

اسماعیل للـه‌ گانی