پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) با عنوان «پالایشی یکم» با 20 درصد تخفیف که از روز چهارشنبه پنجم شهریورماه از طریق وب‌سایت رسمی بانک توسعه تعاون آغاز شده بود، ساعت ۲۴ روز چهارشنبه نوزدهم شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ؛ در این پذیره‌نویسی بخشی از سهام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت تهران از طریق پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) «پالایشی یکم» به عموم مردم (اشخاص حقیقی) واگذار شده و هم‌وطنان عزیز تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ نوزدهم شهریورماه سال جاری فرصت دارند از طریق سامانه ثبت‌نام و خرید واحد‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سایت بانک توسعه تعاون و یا مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید واحدهای این صندوق اقدام نمایند.

بر اساس این فرآیند، پذیره‌نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان‌پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. سقف سرمایه‌گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، ۵۰ میلیون ریال (500 واحد سرمایه‌گذاری پس از کسر میزان سرمایه‌گذاری همان فرد در صندوق دارا یکم) تعیین شده است.

همچنین نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کدپستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی همه اطلاعاتی است که خریدار صندوق باید در سامانه وارد کند و داشتن کد معاملاتی (کد بورسی) برای پذیره‌نویسی الزامی نیست.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند صرفا تا روز چهارشنبه نوزدهم شهریور از طریق مراجعه به آدرس https://ttbank.ir/s/mfaoaW نسبت به ثبت تقاضا و خرید واحدهای صندوق پالایشی یکم اقدام نمایند.