نماینده سابق ولی فقیه با اهدای لوحی از عملکرد بانک مسکن در توسعه بخش مسکن در کردستان و تامین مسکن نیازمندان و محرومین استان تقدیر کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، آیت اله شاهرودی نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان در جلسه تودیع و معارفه خود اظهار داشت: ۱۰ سال خدمت در کردستان از بهترین سال‌های عمرم بود که به خاطر این سال‌های لذت بخش قدردان مردم کردستان هستم وی در این جلسه از دستگاههای اجرایی استان که بیشترین همکاری را در جهت توسعه استان کردستان داشته اند قدردانی و با ارسال لوحی از عملکرد بانک مسکن در توسعه بخش مسکن در کردستان وتامین مسکن نیازمندان و محرومین خصوصا بازسازی مناطق سیل و زلزله زده استان تقدیر کرد.

نماینده سابق ولی فقیه از رهبر معظم انقلاب هم به خاطر اعتماد ۱۰ ساله تشکر کرد و افزود: همراهی و همنشینی مردم کردستان نعمت بزرگی بود و حالا هم بار سنگین مسوولیت را با ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد ۱۰ ساله به نماینده بعدی محول می‌کنم.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه صفا و وفاداری مردم کردستان زبان زد است، اضافه کرد: این صفا و وفا را با تمام وجود درک کرده و در این استان لحظه‌ای احساس غربت نکرده و نمی‌کنم و از این مردم به غیر از مهربانی خوبی و بزرگی چیزی ندیده‌ام.

آیت اله شاهرودی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد آرامش در جامعه کرده بود، افزود: این آرامش در ابعاد امنیتی و اجتماعی و برای همه اقشار انجام شد و مسوولان هم کار و تلاش بسیاری کردند و امنیت کنونی در سایه تفکر جمعی حاصل شده است.