بانک صادرات ایران با پرداخت بیش از ٢٩ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از ابتدای سال ٩٩ ازدواج بیش از ٥٦ هزار نفر را تسهیل کرد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تسهیل سنت حسنه ازدواج از ابتدای فروردین تا پایان مرداد٩٩، برای ازدواج ٥٦ هزار و ٤٤٩ نفر، بیش از ٢٩ هزار و ٢٦٢ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه تخصیص داد.

این در حالی است که پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از طریق شعب بانک صادرات ایران طی سالیان اخیر تداوم داشته است. طی ١٧ ماه اخیر از ابتدای سال ٩٨ تا پایان مرداد ماه سال ٩٩ بیش از ٨٢ هزار میلیارد ریال برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه توسط بانک صادرات ایران تخصیص یافته و ازدواج ٢٨٥ هزار و ٧٠٠ عروس و داماد را تسهیل کرده است.

بانک صادرات ایران به منظور انجام مسئولیت‌ اجتماعی و کمک به کارآفرینان مشاغل خانگی، آسیب‌دیدگان حوادث غیر مترقبه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری، وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا، پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط، حمایت از زندانیان نیازمند، درمان و سایر وام‌های ضروری طی پنج ماه اول سال ٩٩ بیش از ٢٧١ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرده است.