مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت ‌الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

تاریخ ایران‌زمین، گواه دوره‌های حماسه‌آفرین بسیاری است که موجب مباهات و سربلندی این ملت ریشه‌دار و کهن می‌باشد، محفوظه هایی کم‌نظیر که گرامیداشت آن‌ها امری بدیهی و گاه به‌واسطه تأثیر و اهمیت ویژه‌ای که دارند، ضروری است. یکی از این مقاطع پرشکوه، هشت سال دوران دفاع مقدس و ایامی است که عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی به‌واسطه آن تثبیت گردید.

دوران دفاع مقدس حماسه جهاد و ایثار و دفع متجاوزینی بود که با حمایت قدرت‌های بزرگ قصد براندازی انقلابی را در خیال باطل خود داشتند که امید انسان‌های آزاده و امت اسلام است. اما به مدد پروردگار، معاندین نه‌تنها به آرزوی واهی خود نرسیدند بلکه این مردم مؤمن، رزمندگان والامقام، ایثارگران معزز و خانواده معظم شهدا بودند که سرنوشت جنگ را به نفع اسلام عزیز رقم زدند.

جنگ تحمیلی علیه ایران جنگی متعارف نبود. رژیم بعثی صدام به نمایندگی از تمامی قدرت‌های مستکبر به میهن اسلامی ما تجاوز نمود اما با استعانت از خداوند به برکت راهبری‌های امام راحل عظیم‌الشأن و ایثار شهدا درنهایت شکستی تاریخی را پذیرا شد. شهدای دفاع مقدس در این آزمون الهی والاترین انسان‌ها بودند که با نثار خون خود استقلال و عظمت انقلاب اسلامی را ضمانت نمودند.

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمان‌های مقدسی است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش‌آفرینی در تاریخ پرداختند و با ایثار جان خود توانستند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

اکنون و در چهلمین سالروز این دفاع و مقاومت مقدس و مؤمنانه، ذخیره‌ای سترگ از الگوها و راهبردهای کم‌نظیری که در آن سال‌ها به مدد اخلاص و تلاش مدبرانه رزمندگان اسلام به دست آمد پیش روی ماست. الگوها و دستاوردهایی که اسطوره‌هایی ستودنی و حقیقی چون شهید حاج قاسم سلیمانی را در منظر جهان قراردادند. ما، امروز به فضل الهی، با تأسی به این الگوها و راه و رسم ایثارگرانه رزمندگان دفاع مقدس، تحت لوای رهبری معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، در رزم و مقاومت اقتصادی و جهاد برای تولید و توانمندسازی تعاونگران و کارآفرینان کمر همت بسته‌ایم و امید آن داریم که توفیقمان در پهنه این جنگ و جهاد اقتصادی نابرابر، چراغ راه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران، ایثارگران عزیز، خانواده معظم شهدا و به‌ویژه شهدای معزز بانک توسعه تعاون تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی ایران اسلامی و توفیق بیش‌ازپیش مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار عالمیان مسئلت دارم.