مجمع عمومی فوق‌العاده بانک سامان برای بررسی موضوع افزایش سرمایه این بانک برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از بانک سامان با انتشار اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک جهت بررسی موضوع افزایش سرمایه شرکت کنند.

قرار است در این جلسه گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه قرائت و سپس در این خصوص تصمیم‌گیری شود. گفتنی است، بر اساس مجوز صادرشده از سوی سازمان بورس، بانک سامان می‌تواند سرمایه خود را از محل سایر اندوخته‌ها به مبلغ 3500 میلیارد ریال افزایش دهد.

همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده می‌تواند با انجام افزایش سـرمایه از مبلغ 11500 میلیارد ریال به مبلغ 16000 میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت 2 سال به هیئت‌مدیره تفویض کند تا هیئت‌مدیره شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان و بانک مرکزی نسبت به عملی نمودن آن اقدام کند.

گفتنی است، این جلسه روز شنبه 12 مهرماه سال 99 رأس ساعت 10 صبح در مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی برگزار خواهد شد.

همچنین این مجمع به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir نیز پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که در راستای رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیئت‌مدیره در مجمع توزیع نخواهد شد، لذا از سهامداران محترم درخواست می‌شود که این اطلاعات را از سایت کدال دریافت کنند. همچنین با توجه به ابلاغ سازمان بهابازار برای پیشگیری از شیوع کرونا، امکان پذیرایی از سهامداران محترم وجود ندارد.