بانک توسعه تعاون با تأکید بر افزایش سطح خدمات غیرحضوری، بر ضرورت استفاده از خدمات الکترونیکی بانک توسعه تعاون به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب جهت مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا سقف مبالغ تراکنش‌های خدمات بانکداری الکترونیک را افزایش داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون با توجه به افزایش همه‌گیری شیوع ویروس کرونا و آمار فزاینده و روبه رشد این بیماری در سطح کشور، در راستای کنترل و پیشگیری از افزایش شیوع این بیماری، بانک توسعه تعاون با گسترش سطح خدمات غیرحضوری و به روز رسانی خدمات بانکداری الکترونیک، امکان خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مشتریان را فراهم نموده است و ضرورت دارد تا مشتریان و همچنین عموم شهروندان برای خدمات بانکی از شیوه‌های غیرحضوری بهره‌مند شده و از تردد غیرضروری در سطح شهر و خصوصاً مراجعه حضوری به شعب بانک پرهیز نمایند.

در همین راستا جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون در چارچوب قوانین بانک مرکزی به‌روزرسانی می‌شوند.

بر این اساس در چهارچوب قوانین اعلام‌شده از سوی بانک مرکزی، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق درگاه‌های بانک توسعه تعاون در هر شبانه روز از مبدأ هر کارت به 60 میلیون ریال افزایش‌یافته است.

لازم به ذکر است بر اساس تصمیمات جدید به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی سقف صدور کارت هدیه نیز در بانک توسعه تعاون به 20 میلیون ریال افزایش پیداکرده است.

همچنین علاوه بر افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازها و درگاه‌های غیرحضوری، تمدید خودکار کارت‌های منقضی شده و به روز رسانی نرم افزارهای خدمات رسان بانک و گسترش خدمات "همراه بانک توسعه تعاون" و اینترنت بانک، از اقدامات صورت گرفته در بانک توسعه تعاون برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان عزیز در این راستا بوده است.

گفتنی است هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم برای استفاده شهروندان از سامانه‌های غیر حضوری در بانک توسعه تعاون بیش از پیش فراهم‌شده و این امکانات در بهترین شرایط خدمات‌دهی خود به سر می‌برند.