با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ششمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر فردیس استان البرز راه اندازی می شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته و افتتاح شعب شهید سردار قاسم سلیمانی و هشتگرد، تعداد شعب بانک مهر ایران در استان البرز به ۵ شعبه فعال رسید.

باتوجه به اهمیت نقش قرض الحسنه در توانمندی نیازمندان و کمک به ارتقاء کسب و کارهای خرد و متوسط در شرایط کنونی اقتصاد کشور، استقبال از خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک رشد چشمگیری داشته است.

بانک مهر ایران در راستای اهتمام در برنامه های مسئولیت های اجتماعی خود در استان البرز، از سال ۱۳۹۸ به افزایش تعداد شعب فعال به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان این استان اقدام کرده است.

در سال گذشته، با افتتاح دو شعبه جدید تعداد شعب بانک مهر ایران در این استان به ۵ شعبه رسید و امسال نیز با اخذ مجوز فعالیت شعبه این بانک در شهر فردیس، توان ارائه خدمت و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در این استان افزایش می یابد.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۵۲۶ شعبه فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات بانکی به هموطنان و ترویج فرهنگ قرض الحسنه می باشد.