سالروز تاسیس و روز و هفته بسیج را گرامی می‌داریم. اتفاقِ ارجمندی که در ساحت و ساختار جمهوری اسلامی باعث درهم تنیدگی ماموریت ها و مسئولیت ها از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی ایران تا کنون شده است.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.

حضور بی دریغ، بی توقع و خالصانه بسیج در آوردگاه های بزرگی نظیر دفاع مقدس و یا در حوادث و بلایای چون مقابله با خسارات سهمگین سیل و زلزله، امدادهای بهداشتی و پزشکی و ایستادگی در مقابل افزایش تلفات ویروس منحوس کرونا، نماد بارز سازمانی است که مسئولیت های اجتماعی را با جان و دل پذیرا شده است.

پیشگامی بسیج در کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر و تلاش مجدانه در حوادث طبیعی می تواند برای تمامی دستگاه های اجرایی کشور به عنوان الگویی دینی و انسانی مطرح شود که این امر خود، دستاوردی بی نظیر به شمار می آید.

این پیشگامی، الگوی درخشانی برای در کنار مردم بودن و آموزه های ایثار و ایستادگی را مشق کردن است.

بسیج همواره مکمل خالص و مخلصی برای سایر ارکان نظام بوده و هست و بارها در گذرگاه های حساس و لحظه های سرنوشت ساز این حقیقت را به اثبات رسانده است.

حفظ اطمینان، گسترش امنیت و بسط آرامش در جامعه، پیام مشترک بیمه و بسیج است و امروز بر خود می بالیم که در تمامی سطوح اداره کشور جای پای بسیجیان و فعالیت موثر آنان، چشمگیر و غرورآمیز است.

درک درست شرایط و قدرت تشخیص راهبردهای مناسب در هنگام وقوع بحران از تخصص های انکارناپذیر مکتب بسیج است که به همین خاطر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، شیرین کامی مردم و تلخکامی دشمنان را در گرو فعالیت این لشکر مخلص خدا دانسته بودند.

برخود فرض می دانم فرارسیدن هفته بسیج را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، بیمه¬گران بسیجی و بسیجیان بیمه گر، شادباش گفته و توفیق روزافزون یاران دولت و یاوران ملت را گرامی بدارم.