افزایش فروش برخط بیمه کوثر به منظور ارایه خدمات غیرحضوری و رضایت بیمه‌گذاران و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر هدایت‌گری و حفظ ارزش والای اعضای شبکه فروش تحقق می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمه‌گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فن‌اوری‌های نوین بسترهای افزایش رفاه بیمه‌گذاران را فراهم کردند. 

وی افزود: افزایش تعامل و بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های استارت‌اپی و نیز ارایه طرح‌های متنوع، بیمه‌نامه‌های ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمه‌نامه‌ها و نیز اجرای پویش‌های تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه می‌شود.

محمد دنان با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکت‌های استارت‌اپی و تلفنی صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: با تبیین برنامه‌های مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدام‌های لازم برای ارایه طرح‌های نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.

وی مشارکت 75درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری 588نماینده، 23هزارو354بیمه‌نامه به ارزش 231میلیارد ریال صادر شده است. 

معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر از صدور 7هزارو950بیمه‌نامه به ارزش 52میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه می‌توانند بیمه‌نامه‌های  ثالث، حوادث انفرادی، آتش‌سوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان  و نیز درمان مسافرتی را بخرند. 

محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با  اینشورتک‌ها و شرکت‌های استارت‌اپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریح‌کرد: با انعقاد قراداد با شرکت‌های بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و ... تاکنون موفق به فروش 12هزارو785بیمه‌نامه به ارزش 143میلیارد ریال شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتری‌مداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی  برای بیمه‌نامه‌های تمدیدی را فراهم کرده‌ایم، گفت:  از ابتدای امسال تا کنون 2هزارو619بیمه‌نامه به ارزش 35میلیارد ریال صادر شده است.