جشنواره گوهر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، که از 12 آبان آغاز و 14 آذر به اتمام رسیده بود، با برگزار قرعه کشی این جشنواره به نقطه پایان خودش رسید و برندگان خوش شانس خودش رو شناخت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم قرعه کشی جشنواره گوهر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با حضور جمعی از مدیران بانک برگزار و از حضور و همراهی اعضاء باشگاه تقدیر و تشکر شد.

در ادامه سید فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک توضیحاتی رو در خصوص عملکرد باشگاه مشتریان و همچنین جشنواره گوهر ارائه و اظهار کرد: جشنواره گوهر به لحاظ حضور رشد بسیار مناسبی نسبت به جشنواره های گذشته داشته و این نشان دهنده علاقه مشتریان به حضور در باشگاه مشتریان بانک ایران زمینه است.

جهانبخش در ادامه صحبت های خودش به سایر سرویس های باشگاه مشتریان اشاره کرد و گفت: اعضاء باشگاه علاوه بر اینکه می توانند امتیازات خودشون رو در جشنواره ها استفاده کنند، همچنین می توانند با امتیازهای جمع آوری شده از سرویس های دیگه باشگاه مثل خرید شارژ، کدهای تخفیف، مسابقه آخر هفته ات رو بساز و ... استفاده کنند.

همچنین سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به ارتباط مناسب مشتریان با باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان در بانکداری دیجیتال جایگاه ویژه ای رو داره و ما سعی داریم با ارائه سرویس جذاب تجربه مناسبی رو برای مشتریان فراهم کنیم.

در ادامه این مراسم هم قرعه کشی جشنواره گوهر برگزار و برندگان خوش شانس این جشنواره مشخص شدند.

اعضا باشگاه که امتیازهای خودشون را در این جشنواره هزینه کردند می توانند به باشگاه مشتریان بانک به نشانی: club.izbank.ir مراجعه و اسامی برندگان را مشاهده کنند امیدواریم که شما هم از برندگان این جشنواره باشید.