عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که همه برنامه ها و اقدامات بانک با دیدگاه فراگیر و «ملی» تهیه و تدوین می شود، گفت: این روند باید در همه ارکان بانک و میان همه کارکنان نیز جاری باشد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سید فرید موسوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در جمع مدیران و کارکنان اداره امور شعب آذربایجان شرقی حضور داشت با بیان این که کارکنان نظام بانکی و به ویژه همکاران بانک ملی ایران در روزهای فراگیری کرونا با حداکثر توان مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند، اظهار کرد: به منظور تسهیل فرایندها و نیز افزایش دامنه خدمات بانک، حدود و اختیارات شعب در بخش معاملات و تعهدات افزایش یافته و این می تواند به جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری منتهی شود.

حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران نیز در این دیدار با تاکید بر این که اهداف تبیینی، سقف فعالیت در شاخص های ابلاغی نیست، اظهار کرد: انتظار می رود همکاران نهایت تلاش خود را برای پیاده سازی اهداف استراتژیک بانک به کار بگیرند.

عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور، به طرح و مسائل مرتبط با فعالیت بانک در استان پرداخت.

بازدید از چند مرکز صنعتی و تولیدی، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه حجه الاسلام والمسلمین آل هاشم ، دیدار با جمعی از مدیران استانی و دیدار با فعالان اقتصادی منطقه، بخش های دیگر این سفر بود.