​طرح توسعه و ترویج اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) به مناسبت شصت و نهمین سال فعالیت این بانک با چهار میلیارد ریال جوایز نقدی با عنوان طرح «همراهی٢» در چهار دوره سه ماهه از ابتدای زمستان سال جاری تا پایان پاییز سال ١٤٠٠ عملیاتی می‌شود و در هر دوره به ٦٩ نفر برتر یک میلیارد ریال جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران ، بر اساس این طرح که با هدف ارائه بیش از پیش قابلیت‌های اپلیکیشن صاپ و سهولت استفاده کاربران از خدمات بانکداری غیرحضوری این اپلیکیشن عملیاتی شده، تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ماهه، بدون قرعه‌کشی از پنج میلیون ریال تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.

بنابر این طرح، چهار نفر اول هر دوره به ترتیب ٢٠٠ میلیون ریال، ١٥٠میلیون ریال، ٨٠ میلیون ریال و ٥٠ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.  نفرات پنجم و ششم نیز هرکدام ٣٠ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم هر کدام ١٥ میلیون ریال از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد. همچنین نفرات برتر ی١١ تا ٣١ هر کدام ١٠ میلیون ریال و رتبه‌های برتر ٣٢ تا ٦٩ نیز هر یک پنج میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

کاربران می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق نصب مستقیم اپلیکیشن صاپ و واردکردن کد معرف کاربرمعرفی کننده (مروج)، ارسال پیام با محتوای لینک نصب اپلیکیشن صاپ، ارسال لینک اختصاصی کاربر معرفی کننده (مروج) برای نصب اپلیکیشن یا تکمیل اطلاعات پروفایل توسط کاربران اقدام کرده و کسب امتیاز کنند.

در این طرح، نصب اپلیکیشن و تکمیل پروفایل کاربری ١٠ امتیاز و هر معرفی و ترویج طرح از طریق نصب و عضویت در نرم‌افزار صاپ توسط کاربران جدید به شرط ورود کد معرف نیز ١٠ امتیاز برای کاربران خواهد داشت. گفتنی است در زمستان ٩٩ و همچنین بهار، تابستان و پاییز ١٤٠٠ چهار دوره سه ماهه برای اجرا و اعطای جوایز ارزنده به مشارکت‌کنندگان برتر طرح «همراهی ٢» بانک صادرات ایران در نظر گرفته شده است.

 انتخاب ٦٩  کاربر برتر این طرح به مناسبت شصت‌ و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران صورت گرفته است.