معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون تقویت منابع سپرده‌ای در استان فارس را در ارتقاء عملکرد استان حائز اهمیت دانست.

به گزارش مرور نیوز، برنامه‌های تقویت منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون در استان فارس به اجرا درمی‌آید معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون تقویت منابع سپرده‌ای در استان فارس را در ارتقاء عملکرد استان حائز اهمیت دانست.

ایرج شیخ زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان فارس ضمن ارزیابی عملکرد استان اظهار داشت: این استان به لحاظ مزیت‌های اقتصادی در سطح بالایی قرار دارد و جهت پاسخگویی به نیاز اعتباری فعالان اقتصادی و تعاونگران استان، تقویت منابع سپرده‌ای حائز اهمیت است.

شیخ زاده با اشاره به این‌که الزامات بانکداری توسعه‌ای بر رعایت استاندارد مصارف به منابع می‌باشد افزود: بانک توسعه تعاون حدود ۲ برابر سرانه شبکه بانکی در فارس تسهیلات پرداخت‌نموده است و با توجه به توقعاتی که از بانک جهت تأمین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی استان وجود دارد، تقویت منابع سپرده‌ای در شکل‌دهی عملکرد متوازن استان الزامی به نظر می‌رسد.

وی در ادامه به پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب استان طی هشت‌ماهه نخست سال جاری اشاره نمود و همچنین افزود: استان فارس با صدور ضمانت‌نامه به ارزش ۲۶۵۸ میلیارد ریال طی دوره مذکور عملکرد مطلوبی داشته است.

امیر میر شفیعی رئیس اداره کل مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون گفت: شعب استان ضمن اجرای تکالیف توسعه‌ای در مسیر کارآمدی هدایت می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود با رعایت برخی ملاحظات، استان به عنوان یکی از نیروهای پیشران در عملکرد کلی بانک نقش ممتازی ایفا نماید.

غلامرضا حسانی زاده مدیر شعب استان فارس در این جلسه گفت: به دنبال آن هستیم با افزایش حجم فعالیت بانکی، در ارتقاء خدمات کیفی و کمی به تعاونگران و تولیدکنندگان استان و همچنین ارتقاء شاخص‌های عملکردی بانک نقش مؤثری ایفا نماییم.

در این جلسه معاونین استان و روسای شعب مرکزی، حافظ و شهید چمران شیراز، مرودشت و کازرون در خصوص وضعیت کنونی شعب و همچنین برنامه‌های بهبود عملکرد توضیحاتی ارائه دادند.