بانک توسعه تعاون در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش تبلیغات و گرافیک دو جایزه نخست این جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در این جشنواره ملی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و باهدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی برگزار شد، بانک توسعه تعاون محصولات و فعالیت‌های مختلف خود در حوزه روابط عمومی را در معرض قضاوت داوران گذاشت.

بر اساس این گزارش هیئت‌داوران جشنواره با ارزیابی و بررسی دستاوردها و عملکرد عرضه‌شده توسط روابط عمومی دستگاه‌های مختلف کشور در بخش رقابتی جشنواره، درنهایت دستاوردهای اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون را در بخش‌های رپرتاژ آگهی و موشن گرافیک حائز رتبه نخست تشخیص دادند.

همچنین تندیس و لوح سپاس رتبه دوم این جشنواره در بخش‌های انیمیشن، کتاب، گزارش و رتبه سوم در بخش‌های کلیپ، بروشور و سرمقاله به روابط عمومی بانک توسعه تعاون اهدا شد.

علاوه بر این در رشته‌های اینفوگرافی، عکس و انتشارات کرونایی در سطح ملی از این اداره کل تقدیر شد.

گفتنی است این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و روز چهارشنبه 3 دی‌ماه سال جاری با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.