با خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران می توانید امور روزمره و بانکی خود را بدون حضور در شعبه انجام دهید و در خانه بمانید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این روزهای شیوع کرونا که حضور در مراکز پر تردد از جمله شعب بانک ها با افزایش احتمال ابتلا به بیماری رابطه مستقیم دارد؛ چه بهتر است که تا حد امکان تردد و رفت های خود را کم تر کنیم و این بار توجه ویژه تری به بانکداری الکترونیک و خدمات آن داشته باشیم.

بانک ملی ایران بستری گسترده از خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان خود فراهم کرده به طوری که درصد قابل توجهی از امور بانکی را می توان با این خدمات بدون حضور در شعبه بانک و در هر زمان و مکانی به انجام رساند.

سامانه های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، دستگاه های خودگردان و... می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.

همچنین بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است که این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.

بات باجه اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور است که در اپلیکیشن بله به آدرس http://ble.ir/bajebot قرار دارد و برای استفاده از آن کافی است با این آدرس وارد بات باجه شوید؛ موضوع بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سؤال موردنظرتان را بنویسید. در این مرحله از کارمندان بانک جواب حرفه‌ای و تخصصی‌ دریافت خواهید کرد.

دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.