سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها وبازار یابی از ۶ طرح اقتصادی شهرستان کرمان بازدید بعمل آورد.

به گزارش مرور نیوز، معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون​ که به‌ منظور ارزیابی عملکرد استان کرمان به این استان سفر کرده بود در جهت توسعه بازار، بررسی میزان اثربخشی تسهیلات اعتباری پرداختی، تعهدات و خدمات بانکی تخصیص داده شده و همچنین رضایت‌سنجی مشتریان و امکان تعامل بیشتر و بهتر برای تقویت همکاری به‌اتفاق گروهی از مدیران ستادی بانک‌ متشکل از احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی و مدیر و معاونین اداره شعب استان کرمان از ۶ طرح اقتصادی فعال شهرستان کرمان بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است طرح‌های بازدید شده در این سفر شامل: شرکت تعاونی پروفیل فولادی کارمانیا با موضوع فعالیت تولید لوله و پروفیل با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۱۰،۰۰۰ میلیون ریال و اشتغال بالغ بر ۶۵ نفر به‌صورت مستقیم که به طور متوسط از تسهیلات این بانک به مبلغ ۴۲،۷۰۰ میلیون ریال و اعتبار اسنادی ۲۳۳،۰۰۰ میلیون ریال استفاده نموده‌اند.

شرکت کاوش کیمیا باموضوع فعالیت تولید سموم دفع آفات نباتی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲،۹۰۰،۰۰۰ میلیون ریال و اشتغالی بالغ بر ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم که به طور متوسط از تسهیلات این بانک به مبلغ ۵۰،۰۰۰ میلیون ریال استفاده نموده است.

شرکت الماس کویر با موضوع فعالیت تولید انواع فرش و موکت با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال و اشتغال بالغ بر ۱۸۰ نفر که به طور متوسط از تسهیلات این بانک به مبلغ ۱۸،۸۰۰ میلیون ریال استفاده نموده است. شرکت تولید نوشابه‌های طبیعی با موضوع فعالیت تولید نوشابه ارگانیک با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۳۰،۰۰۰ میلیون ریال و اشتغال بالغ بر ۳۰ نفر مستقیم که به طور متوسط از تسهیلات این بانک به مبلغ ۱،۰۰۰ میلیون ریال استفاده نموده است.

همچنین شرکت زرکابل با فعالیت تولید انواع کابل مسی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۳۰،۰۰۰ میلیون ریال و اشتغال بالغ بر ۱۸۰ نفر مستقیم که به طور متوسط از تسهیلات این بانک به مبلغ ۴۰،۰۰۰ میلیون ریال و اعتبار اسنادی ۱۳۰،۶۲۰ میلیون ریال استفاده نموده است.

شرکت پرتو صنعت با موضوع فعالیت تولید قطعات فلزی صنایع و معادن با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰،۰۰۰میلیون ریال و اشتغال بالغ بر ۳۵ نفر مستقیم که به طور متوسط از ضمانت‌نامه این بانک به مبلغ ۱۲،۵۰۰ میلیون ریال استفاده نموده است.