شرکت بیمه کوثر در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در بین 100 شرکت برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر، با توجه به رتبه بندی IMI-100 سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه کوثر برای ششمین سال متوالی در بین 100 شرکت برتر کشور قرار گرفت.

به بیان مسعود طاهری وسیه سری هر ساله در آغاز بهمن ماه شرکت های برتر ایران در قالب 5 گروه 100 شرکتی توسط سازمان مدیریت صنعتی رتبه بندی و معرفی می گردند که شرکت بیمه کوثر در بین 100 شرکت برتر کشور جای گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این رتبه بندی شرکت ها براساس میزان فروش و درآمد در سال گذشته رتبه بندی شده و براساس 32 شاخص دیگر از جمله شاخص سودآوری و عملکرد، شاخص بهره وری، بهره وری کل، بهره وری کل عوامل، بهره وری نیروی انسانی، شاخص های صادرات، سرانه صادرات، رشد صادرات، رشد نقدینگی، شاخص بدهی، شاخص بازار، اندازه و رشد شرکت، ارزش افزوده، رشد اشتغال، دارایی ها و رشد دارایی ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت همت و تلاش معاونین، مدیران و کارکنان ستاد و سرپرستی ها و شبکه فروش را از عوامل اصلی فروش بیشتر و سودآوری بالای شرکت دانسته و افزایش سهم از بازار، توانمندسازی نیروی انسانی و شبکه فروش و بهره گیری از ایده های خلاقانه در فرآیندها را از اقدامات موثر شرکت برشمرد.