امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دارندگان حساب در بانک تجارت برای خرید خودروهای خارجی وارداتی از طریق وزارت صمت، می‌توانند به‌راحتی و به‌صورت غیرحضوری حساب خود را وکالتی کنند.

مشتریان بانک تجارت برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب‌ها لازم است با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک و ورود به صفحه «سامانه وکالتی کردن حساب‌های بانک تجارت»، گزینه «وکالتی کردن حساب برای خودروهای وارداتی» را انتخاب و پس از احراز هویت از طریق پیامک ارسالی، از حساب‌هایی که امکان وکالتی شدن دارند مطلع شده و به راحتی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

این سامانه همچنین امکان وکالتی کردن حساب برای خرید در بورس کالا و ثبت نام خرید از خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس WWW.TEJARATBANK.IR مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک (1554) تماس بگیرند.