طرح جدید باشگاه مشتریان بانک سامان با نام «سفر به یادماندنی» با ده‌ها جایزه ویژه از اول مهرماه آغاز شد.

به گزارش مرورنیوز، رضا حیدری مدیر امور مشتریان ویژه و خاص ضمن اعلام این خبر گفت: تمام مشتریان برتر (سامانیان) عضو باشگاه مشتریان می‌توانند با حفظ و افزایش سپرده‌ها نزد بانک و استفاده از درگاه‌های پرداخت سامانی در فاصله اول مهر تا پایان بهمن ماه 1395، امتیاز کسب و در قرعه‌کشی بزرگ اسفند ماه شرکت کنند.

وی افزود: امتیازهای کسب شده اعضای باشگاه مشتریان برتر از ابتدای سال 95 تا قبل از شروع این طرح نیز در بالا بردن شانس آن‌ها برای برنده شدن در طرح تاثیر دارد.

مدیر امور مشتریان ویژه و خاص بانک سامان درباره جوایز این قرعه‌کشی اظهار داشت: جوایز طرح «سفر به یادماندنی» شامل یک جایزه ویژه تور آفریقای جنوبی و جزایر سیشل در دو سال متوالی با یک همراه به ارزش 500 میلیون ریال به همراه 2 جایزه اعتبار 100 میلیون ریالی خرید رایگان بلیت پروازهای داخلی و خارجی و 30 جایزه اعتبار 10 میلیون ریالی خرید رایگان بلیت پروازهای داخلی از طریق مرکز خدمات سامان زندگی خواهد بود.

حیدری خاطرنشان کرد: برنده جایزه ویژه تا دو سال و سایر برندگان تا یک‌سال فرصت استفاده از جوایزشان را دارند.

مشتریان ویژه و خاص بانک سامان برای اطلاع از جزییات بیشتر این طرح می‌توانند به صفحه باشگاه مشتریان در وب‌سایت بانک به نشانیhttps://club.sb24.com مراجعه کنند یا با باشگاه مشتریان به شماره تلفن 22662105-021 داخلی 6 تماس بگیرند.