عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در جمع همکاران اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برتری عملیاتی، نوآوری در محصول و صمیمیت با مشتریان، در بازار رقابتی امروز زمینه‌ساز موفقیت یک بانک می‌شود.

به گزارش مرورنیوز، سید ولی اله فاطمی اردکانی افزود: در فضای رقابتی موجود هر بانکی که بهترین طرح و پیشنهاد را به مشتری ارائه دهد، برنده است، بنابراین باید در جذب مشتری پیشقدم باشیم و به سراغ آنها برویم. 
وی ادامه داد: ایجاد ارتباط صمیمی با مشتریان یکی از ارکان مشتری‌مداری است و با ایجاد این ارتباط و شناخت نیازهای مشتریان و رفع آنها می‌توانیم به موفقیت برسیم و شاهد تداوم و ماندگاری مشتریان در بانک باشیم. 
اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم گفت: همکاران باید با اهداف سازمان آشنا بوده و با استفاده از فرصت‌ها به سمت اهداف تعیین شده از سوی بانک حرکت کنند. 
وی با اشاره به نقش مهم مدیران در بانک گفت: مدیران باید با هدایت مجموعه خود بتوانند بر مشکلات غلبه و کارکنان را به سمت و سوی حرفه ای گرایی سوق داده و جرأت و شهامت تصمیم گیری در آنها را افزایش دهند. و حیدرضا صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد اداره امور شعب ارائه و ابراز امیدواری کرد با تدبیر مدیران ارشد و همت کارکنان پرتلاش استان شاهد ارتقای بیش از پیش نام بانک ملی ایران باشیم. 
در این نشست که با حضور عضو هیأت مدیره، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها و با شرکت مسئولان حوزه‌ها و شعب اداره امور شعب این استان برگزار شد، عملکرد شش ماهه واحد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و از متصدیان برتر با اهدای لوح و جوایز قدردانی به عمل آمد.