مدیرعامل در بازدید از خانواده شهید سیدعلیرضا طباطبایی اظهار داشت: سرلوحه کارها و فعالیت های ما خدمت به مردم و خانواده شهدا است.

به گزارش مرورنیوز، محمدکاظم چقازردی و هیات همراه وی با حضور در منزل شهید سیدعلیرضا طباطبایی با ادای احترام به این خانواده در یک فضای صمیمی با پدر و مادر این شهید دیدار کرد و گفت: آرزوی سلامتی برای اعضای خانواده شهید طباطبایی دارم، شهدا حق زیادی به گردن مردم دارند و جان ارزشمند خود را تقدیم اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان کردند.

مدیرعامل در این بازدید که با حضور پرتوافکنان عضو هیات مدیره، الطافی رئیس کانون بازنشستگان بانک سپه، شکربیگی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، آقاجانی مدیر امور بازرسی و حسابرسی، دکتر جعفری مدیر امور منابع انسانی، جلالی نظری مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امیری رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره همراه بود خاطر نشان کرد: توجه به خانواده شهداء جز برنامه های اصلی و اساسی بانک سپه است.

چقازردی در این بازدید با آرزوی سلامتی و طول عمر برای بازماندگان و سایر اعضای خانواده شهید طباطبایی افزود: برای بانک سپه افتخار است که در خانواده اش افرادی در زمان جنگ تحمیلی برای این کشور منشاء اثر و تحول بوده اند.

لازم به ذکر است شهید سید علیرضا طباطبایی فرزند سید حسین طباطبایی از همکاران بازنشسته بانک است. در این بازدید پدر، مادر و برادر این شهید بزرگوار حضور داشتند. شهید طباطبایی در سال 66 در منطقه مهران به مقام والای شهادت نائل شده است.

هم چنین این گزارش می افزاید که در ادامه بازدید از خانواده شهید سیدعلیرضا طباطبایی، پرتوافکنان عضو هیات مدیره، الطافی رئیس کانون بازنشستگان بانک سپه، شکربیگی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، آقاجانی مدیر امور بازرسی و حسابرسی، دکتر جعفری مدیر امور منابع انسانی، جلالی نظری مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امیری رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره طی سخنانی با آرزوی سلامتی و سربلندی برای این خانواده درخصوص جایگاه والای شهدا و خدمت به آنها مطالبی را ارائه و اظهار امیدواری کردند که تمام هم و غم خود را برای آسایش و رفاه بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه پدر و مادر این شهید بزرگوار به کار خواهند گرفت.