باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی، جشنواره «آبان» را از 17 مهر هم زمان با روز جهانی کودک و آغاز سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. این جشنواره تا 27 آذر سال جاری مصادف با میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)، ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرورنیوز، تمام  دارندگان حساب های کودک و نوجوان بانک کشاورزی که عضو باشگاه کودک و نوجوان هستند و یا در این بازه زمانی افتتاح حساب کرده و سپس در باشگاه مذکور عضو شوند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این گزارش می افزاید، شرکت کنندگان می توانند به منظور افزایش شانس برنده شدن، امتیازهای خود را از طریق آیتم های موجود در جداول امتیازی در سایت باشگاه کودک و نوجوان افزایش دهند.

بر اساس این گزارش، ترکیب جوایز جشنواره باتوجه به آغاز سال تحصیلی شامل 1000 عدد کمک هزینه خرید نوشت افزار هریک به مبلغ یک میلیون ریال و 500 عدد کمک هزینه خرید کتاب هریک به مبلغ دو میلیون ریال است.

شایان ذکر است باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی با بیش از 92 هزار عضو می کوشد تا با فرهنگ سازی و ارائه  آموزش های مقدماتی درباره مفاهیم مالی، پولی و بانکی به  آینده سازان کشور، برای استحکام، توسعه و بهسازی زیربنای اقتصادی کشور گام بردارد.