مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه از ابتدای سالجاری تاکنون هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش مرورنیوز، محمد کاظم چقازردی ضمن تشریح آمار متقاضیان تسهیلات ازدواج به تفکیک استان و مراحل اعطای تسهیلات توسط بانک سپه از ابتدای فروردین ماه تا ابتدای شهریور ماه سالجاری گفت: ثبت نام کنندگان واقعی تسهیلات ازدواج در مجموع 71هزار و792نفر بودند که با لحاظ مواردی همچون عدم مراجعه افراد در زمان مقرر، عدم تأیید اطلاعات توسط ثبت احوال و...، تاکنون به 14 هزار و 929 نفر تسهیلات ازدواج توسط بانک سپه پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه استان تهران با پرداخت تسهیلات ازدواج به 6 هزار و 218 نفر، بیشترین پرداخت را در تفکیک استانی داشته است گفت: در نگاهی مبتنی بر تفکیک استانی به استانهای با بیشترین تعداد دریافت کننده وام، پس از تهران، استانهای کرمانشاه، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان قرار دارند.

چقازردی اظهارداشت: در بررسی استانها به تفکیک درصد پرداختی به کل، استانهای ایلام با 53.60 درصد (با 347 ثبت نام کننده)، سیستان و بلوچستان 45.24 درصد (یکهزار و 114 ثبت نام کننده) و تهران با 42.79 درصد (با 14هزار و 531 ثبت نام کننده)، به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه بانک سپه تمام همت خود را برای پاسخگویی به درخواستهای متقاضیان به کار گرفته، از اراده جدی در این بانک برای تسریع در پاسخ به تقاضاها به ویژه در حوزه ازدواج خبر داد.