پست‌بانک‌ایران همگام با سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر فعالان حوزه‌های صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 2016 حضور فعال دارد.

به گزارش مرورنیوز، این بانک با ایجاد غرفه مستقل در فضای بیش از 90 مترمربع درسالن 8و9  درکنار مجموعه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استقرار کارشناسان واحدهای روابط‌عمومی، دفاترخدمات بانکی، بازاریابی، بانکداری الکترونیک و بین‌الملل، شرکت صرافی فراز اعتماد و دایره سهام در بخش‌های مختلف غرفه، ضمن توزیع بروشور‌های اطلاع‌رسانی درخصوص خدمات و فعالیت‌های بانک، پاسخگوی سئوالات مسئولان بازدیدکننده، سهامداران، مشتریان و سایر بازدیدکنندگان می‌باشند.
بنابراین گزارش، مدیران بخش‌های مختلف پست‌بانک‌ایران نیز درطول برگزاری نمایشگاه در این غرفه حضور یافته و ضمن پاسخگوئی به بازدیدکنندگان، نشست‌های صمیمی با آنان برگزار می‌کنند.
همچنین پست‌بانک‌ایران با استقرار یک دستگاه خودپرداز(ATM) و یک دستگاه کش‌لس(Cash Less) آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.
گفتنی است: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام با شعار؛ توسعه ارتباطات و دسترسی به اطلاعات برای همه طی روزهای چهارم لغایت هفتم مهرماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 17درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌باشد.