۱۰۰ دستگاه اتوبوس یورو 4 با حمایت‌های مالی بانک شهر به شبکه حمل و نقل عمومی کلان شهر اصفهان افزوده شد.

به گزارش مرور نیوز، محمدی معاون اداری و مالی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل و مسافربری از حمایت‌های بانک شهر برخوردار بوده است، گفت: بخش خصوصی با دریافت تسهیلات ویژه از بانک شهر توانسته در بسیاری از پروژه‌ها مانند نوسازی و خرید اتوبوس‌های برون شهری و درون شهری خوب و به موقع عمل کند.

محمدی افزود: شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در نوسازی اتوبوس‌های شهری از بانک شهر یاری می‌گیرد، به طوری که اخیرا با مساعدت این بانک توانسته است 100 دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو 4 وارد چرخه حمل و نقل شهری کند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها به مسیرهای خطوط 2 و 3 BRT که مسیرهای بسیار مهمی هستند ، ورود پیدا کرده‌اند و از میدان قدس تا میدان امام خمینی را پوشش می‌دهند.

معاون اداری مالی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: یک خط جدید BRT نیز از میدان امام خمینی تا میدان استقلال با تامین مالی از سوی بانک شهر کلنگ‌زنی شده و به زودی اجرایی می‌شود.

محمدی بانک شهر را مددرسان ویژه برای شهرداری‌های کل کشور برشمرد و اظهارکرد: این بانک در به تحقق پیوستن بسیاری از رویاهای مردم در راستای عمران و آبادانی شهرهایشان گام بلندی برداشته است.

وی تصریح کرد: بانک شهر از بدو تاسیس تاکنون تامین‌کننده منابع مالی برای طراحی، اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های بسیار بزرگی در مناطق مختلف شهری در سراسر کشور بوده است.

محمدی افزود: پروژه میدان استقلال که یکی از ابرپروژه‌های شهر بزرگ اصفهان است، با مساعدت مالی بی‌نظیر و چشمگیر بانک شهر به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بانک شهر برای تامین منابع مالی پروژه میدان استقلال قریب به 200 میلیارد ریال کمک کرد که گام موثری برای به ثمررسیدن این پروژه عظیم بود.