مدیر عامل بانک سپه در مراسم تقدیر از برندگان ویژه برنامه 90 اظهار داشت: بانک سپه از فعالیت ها و برنامه های ورزشی حمایت می کند.

به گزارش مرورنیوز، محمدکاظم چقازردی که در جمع پیشکسوتان ورزش کشور همچون افشین پیروانی، جواد قراب، فرشاد پیوس، علی جباری، سعید مراغه چیان، رجبی و ملک احمدی و نیز برندگان برنامه پیامکی 90 سخن می گفت خاطر نشان کرد: بانک سپه به عنوان نخستین و قدیمی ترین بانک ایرانی با بیش از 90 سال سابقه، توانسته است خدمات ارزشمند و خوبی را به کشور در عرصه اقتصادی ارایه دهد.
مدیرعامل بانک سپه در این مراسم ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان و برندگان پر طرفدار برنامه نود و هم چنین عادل فردوسی پور که نقش ارزشمندی در ارتقای کیفیت فوتبال این کشور داشته است گفت: قدمت و سابقه بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی نشان دهنده بخشی از تاریخ بانکداری در ایران می باشد.
وی یادآور شد: بانک سپه با گذر زمان، افتخارات بسیاری داشته و در دولت تدبیر و امید نیز توانسته است اقدامات موثری در عرصه اقتصاد ملی انجام دهد.
چقازردی با اشاره به اینکه بانک سپه بعد از انقلاب اسلامی توفیق خدمت رسانی به نیروهای مسلح و هم چنین خدمت رسانی به رزمندگان در جبهه ها را داشته است اظهار داشت: این بانک در حال حاضر با 18 هزار نفر پرسنل حدود 20 درصد از کارکنانش از خانواده جانبازان و ایثارگران هستند.
وی با بیان اینکه بانک سپه به عنوان یک بانک پیشتاز در پروژه هایی هم چون، معادن، نفت و پتروشیمی و نیروگاهی مطرح است افزود: این بانک توانسته است قوی ترین بانک کشور در عرصه سیمان و هم چنین پروژه های ملی و زیربنایی در حوزه های بالادستی نفت و فولاد باشد.
رییس هیات مدیره با اشاره به اینکه بانک سپه برای پشتیبانی از ورزش به این حوزه ورود پیدا کرده است افزود: حمایت از برنامه جذاب و پرطرفدار 90 برای بانک سپه بازخورد مناسبی داشته است.
وی با تاکید بر این نکته که برنامه 90 جزء موفق ترین برنامه های ورزشی در کشور است خاطر نشان کرد: برنامه 90 به پیشرفت فوتبال کشور کمک می کند. 
بنابراین گزارش در پایان مراسم برندگان 9 میلیون تومانی برنامه پیامکی نود آقایان زین العابدین سلیمانی از نوشهر، محمد حیدری از ملایر، حسین چوپانی از کرج، محمدرضا باقری از قزوین، فرید تابع از میاندوآب، علیرضا صفایی از کرج، عطا حسن پور از سقز و همچنین برنده ویژه یک دستگاه خودرو پژو 206 آقای فرشید احدی از اردبیل جوایز خود را با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره آقایان خطیبی، پرتوافکنان، مدیران امور، روسای ادارات و پیشکسوتان فوتبال کشور دریافت کردند.