در پی استقبال از طرح «هدیه» و به‌ منظور بهره‌ مندی هر چه بیش‌تر گیرندگان تسهیلاتی که تاکنون موفق به تسویه تسهیلات غیرجاری خود نشده‌ اند؛ مدّت‌زمان اجرای طرح مذکور، مبنی بر بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه تا پایان مهر سال ‌جاری تمدید شد.

به گزارش مرورنیوز، شایان ذکر است شرایط پیش‌‌بینی شده در طرح «هدیه» که تا تاریخ 1395/07/30 ادامه خواهد داشت، به‌ شرح زیر است:

بخشودگی 100 درصد جریمه تأخیر تأدیه مازاد بر نرخ معامله (حداکثر به‌‌میزان مابه‌‌ التفاوت نرخ وجه التزام و سود تسهیلات اعطایی) در صورت تسویه کامل مطالبات، بدون توجه به نرخ سود تسهیلات، نوع تسهیلات پرداختی و پلکانی بودن جریمه تأخیر.

بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه اقساط معوق تسهیلات اقساطی در صورت واریز یک‌‌ جا و به‌ روز رسانی اقساط.

تسهیلات سررسید شده (با سررسید کم‌‌تر از دو ماه) نیز در صورت تسویه کامل، مشمول بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه می‌ شوند.

اعمال تخفیف در نرخ سود بعد از سررسید تسهیلات اعطایی، بین 1 تا 5 درصد و بسته به نرخ تسهیلات در زمان دریافت.

توجه: اعمال تخفیف در نرخ سود بعد از سررسید، صرفاً جهت تسهیلات تسویه شده در بازه زمانی اجرای طرح هدیه بوده و به‌ روز رسانی اقساط معوق، مشمول تخفیف سود بعد از سررسید نمی‌گردد. مشتریانی که در طول اجرای طرح، به شعب بانک آینده مراجعه و به هر نحوی نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود، اقدام نمایند؛ به‌ میزان هر مرحله واریزی، مشمول بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه می‌شوند.

مشتریان اعتباری گرامی و مرتبط با طرح، می‌توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک، به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.