پنجمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی با حضور مدیریت استان تهران در محل بوستان گفتگو برگزار شد .

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان تهران ، این نمایشگاه تخصصی با حضور فعال اعضای انجمن واردکنندگان سم و کود و بذر و انجمن تولیدکنندگان سم و کود و بذر برگزار شد، بیش از ١٠٠ شرکت معتبر و برند داخلی و خارجی  محصولات خود را  معرفی وبا  و ارائه تخفیف نمایشگاهی ، بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جلب  کردند.

این گزارش می افزاید مدیریت استان تهران با هدف  برقراری تعامل بیشتر و بهتر با فعالان اقتصادی این حوزه و برای پاسخگویی به سوالات بانکی بازدیدکنندگان ازنمایشگاه و غرفه داران در حوزه های ارزی و ریالی با برپایی غرفه و اعزام کارشناسان مدیریت و شعب خود حضور موثری در این رویداد ایفا کرد .

شایان ذکر است ، با توزیع بروشورهای جدیدخدمات بانکداری الکترونیک ، خدمات بانکداری شرکتی و خدمات ارزی  بانک کشاورزی بسیاری از مراجعه کنندگان مشتاق افتتاح حساب و  استفاده از خدمات نوین بانک کشاورزی شدند.

این گزارش می افزاید در روز پایانی نمایشگاه در محل غرفه مدیریت استان تهران بازدیدکنندگان  و شرکت کنندگان به سوالاتی  درباره  خدمات ارزی بانک کشاورزی پاسخ گفتند و  پس از جمع آوری نتایج به ٢٠ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف مدیر استان تهران اهدا شد .