عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، توزیع کارت‌های اعتباری را بهترین اقدام در شرایط فعلی رکود اقتصادی کشور دانست وگفت: ارائه کارت‌های اعتباری از سوی بانک شهر با سرعت تحقق یافته و این موضوع به دلیل فاصله اندک اتخاذ تصمیمات و اجرایی شدن آنها در این بانک است.

به گزارش مرورنیوز، معصومه آقاپور علیشاهی، ارائه خدمت کارت‌های اعتباری از سوی برخی بانک‌ها بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: از جمله این بانک‌ها، بانک شهر است که به دلیل دارا بودن بوروکراسی کمتر اداری، توانست گام نخست را در زمینه تهیه و توزیع کارت های اعتباری بردارد.
نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج از رکود اقتصادی اولویت نخست کارشناسان و فعالان عرصه اقتصاد کشور است، تصریح کرد: یکی از مشکلات اقتصادی کشور گردش وجوه نقد در دست مردم است که با ورود کارت های اعتباری سرمایه در بازار به گردش در می آید و در نتیجه رونق اقتصادی حاصل می شود.
وی با تاکید بر اینکه با افزایش گردش مالی میزان سودآوری در اقتصاد کشور با رشد روبرو می شود، تصریح کرد: یکی از راهکارهای خروج از رکود اقتصادی، تشویق مردم به خرید است؛ بنابراین ارائه کارت‌های اعتباری بانکی خرید کالا از سوی بانک‌ها همچون بانک شهر می تواند در این زمینه موثر باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تسریع در روند تهیه و توزیع کارت‌های اعتباری از سوی همه بانک‌ها گفت: اگر امروز شاهد هستیم که در بانک شهر ارائه کارت‌های اعتباری با سرعت تحقق یافته، به دلیل فاصله اندک اتخاذ تصمیمات و اجرایی شدن آنهاست و شاهد هستیم که طرح‌هایی این‌چنینی در بانک شهر با سرعت قابل توجهی به اجرا در می آید.   
آقاپور علیشاهی در ادامه افزود: یکی از محاسن کارت های اعتباری این است که محدودیت خرید کالاهای ایرانی را ندارند، زیرا وقتی در زمینه خرید این کارت‌ها محدودیتی ویژه خرید کالاهای ایرانی قائل می شویم، بار دیگر به جای رونق اقتصادی رکود اقتصادی روانه بازار می‌شود.