شهردار تبریز با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه‌های شهری کلانشهرها گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی کلانشهر تبریز با حمایت‌های بانک شهر رونق گرفته است.

یه گزارش مرور نیوز، صادق نجفی با اشاره به عملکرد موفق این بانک درعرصه بانکداری و در حمایت از شهرداری کلانشهرها گفت: به منظور حمایت از پروژه‌های شهری تبریز نیز شهرداری این شهر تسهیلات مختلفی از بانک شهر دریافت کرد تا پروژه‌ها با سرعت و در مدت زمان مشخص به بهره برداری برسد.

نجفی با تاکید بر این‌که بانک شهر فرصت مغتنمی برای پیمانکاران شهرداری برای مشارکت در پروژه‌های شهرها فراهم کرده است، تصریح کرد: به طور حتم، این اقدامات، اتفاق بسیار خوبی است که منجر به توسعه کلانشهرها می شود.

وی با اشاره به عملکرد مثبت بانک شهر در کارگشایی مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها اظهار کرد: امروز شاهد ارائه تسهیلات، تهاترها و اقدامات مختلف هستیم که به توسعه شهرها کمک شایانی کرده است.

نجفی با تاکید بر اهمیت بانک شهر به عنوان یک سیتی بانک اظهار کرد: اقدامات بانک شهر در زمینه حمایت از پروژه‌های شهری ارزشمند است و باید به عنوان یک سیتی بانک واقعی، مورد توجه قرار گیرد.

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم توجه بیشتر این بانک به موضوعات شهری در راستای رونق اقتصاد، فرهنگ عمومی و سلامت شهرها تصریح کرد: در سه سال گذشته اقدامات شایسته ای در رابطه با توسعه و رونق خدمات شهرها انجام شده و در شهر تبریز، اتوبان پاسداران و میدان آذربایجان از جمله مهمترین پروژه‌هایی بوده است که با حمایت بانک شهر به سرانجام رسیده است.