بانک صادرات ایران در اقدامی بدیع، با برگزاری اولین همایش «500 مشتری برتر» اهداف و برنامه های آتی خود را برای حمایت از بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی کشور، تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تکریم و ارج نهادن به وفاداری مشتریان و در عین اعلام برنامه های آتی برای پشتیبانی از شرکت ها و سازمان های بزرگ طرف قرارداد، در همایشی در محل هتل استقلال تهران از مشتریان برتر خود از سراسر کشور با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران کل، مدیریت شعب استانها و مناطق، روسای ادارات و... میزبانی کرد.

بنا براین گزارش، حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مشتریان بزرگ و وفادار بانک از جمله صاحبان  مدیران صنایع مادر تخصصی در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، فولاد، صنایع مس و روی، صنایع خانگی، عمران، راه و ساختمان، کشاورزی و صنعت چوب، دانشگاه های علوم پزشکی، قطعه سازان، صنایع معدنی، خودرو سازان، برق و الکترونیک، ریلی و حمل و نقل، صنایع بسته بندی و مواد غذایی، کاشی و سرامیک، تجهیزات و علوم دریایی و بندری، صنعت دارو و صنایع بیمارستانی و سایر بخش های مختلف اقتصادی و دولتی و همچنین مشتریان خارجی، از نزدیک با آنها به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت و نظرات و پیشنهادات مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.

صیدی در این مراسم طی سخنانی همچنین بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ بانک صادرات ایران با صاحبان صنایع و کارآفرینان با هدف تامین مالی بنگاه ها و پشتیبانی از طرح  های توسعه ای آنها تاکید کرد.  وی با بیان اینکه بانک صادرات ایران همچنان با قدرت در کنار مشتریان وفادار خود خواهد ماند، از برنامه های جدید این بانک برای حمایت از کارآفرینان خبر داد. دکتر صیدی با اعلام اینکه بانک صادرات ایران پیچیدگی های اقتصادی سال ٩٧ را نیز پشت سر خواهد گذاشت، هدف سال ٩٧ را سود آوری و تقویت ظرفیت های حمایتی از صنعت و تولید عنوان کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام بهبود شرایط فعالیت های ارزی بانک در منطقه گفت: در سال ٩٦  بانک صادرات ایران ١.٥ میلیارد دلار فعالیت ارزی داشته که هدف سال ٩٧ برای این رقم ٣ تا ٤ میلیارد دلار است و تلاش شده تا با توجه به داشتن قریب به ٣٠ شعبه و سرپرستی در مناطق مختلف جهان، پتانسیل بزرگتری برای خدمت بیشتر به مشتریان بانک فراهم آید.

رضا صدیق ، عضو هیات مدیره  بانک صادرات ایران نیز در این مراسم طی سخنانی با برشمردن نسبت های مالی، دارایی ها و امکانات بانک بر تعهد پایدار آن به رفع نیازهای مشتریان تاکید کرد.

رضا صدیق گفت: شعار بانک صادرات ایران «حق با مشتری است»  و از آنجایی که این بانک برای مشتریان خود اهمیت قایل است، رضایت آنها در اولویت قرار دارد.

وی افزود: تلاش داریم تا برای تامین تمامی نیاز های مشتریان خود از هیچ اقدامی فروگذار نکنیم و دراین راستا با متنوع تر کردن خدمات بانکی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله همراه بانک، همبانک، اینترنت بانک و سایر امکانات به روز شده، دامنه خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش گسترده تر کنیم.

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در ادامه با بیان اینکه بانک صادرات ایران با دارا بودن بیشترین سرمایه، بزرگترین بانک خصوصی حاضر در کشور است، برخی از نقاط قوت بانک را گستردگی ٣ هزار شعبه و باجه در داخل و قریب به ٣٠ شعبه و سرپرستی در اروپا، آسیای میانه و خلیج فارس برشمرد.

رضا صدیق افزود: انتظار می رود که مشتریان محترم بانک همانطور که نسبت به بانک احساس تعلق خاطر داشته اند، همچنان این بانک را حامی و پشتیبان خود بدانند و از امکانات و ظرفیت های داخلی، بین المللی و گستردگی خدمات آن استفاده کنند.

در این مراسم همچنین اپلیکیشن «مشتریان برتر بانک صادرات ایران» توسط مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رونمایی شد که مشتریان برتر می توانند با استفاده از آن ضمن دسترسی مستقیم به مدیر عامل بانک، از آخرین اخبار و ظرفیت های بانک نیز مطلع شوند.

گفتنی است، همایش «500 مشتری برتر بانک صادرات ایران» در حالی با استقبال عموم مشتریان همراه شد که ضمن ایجاد فضای همدلی و رایزنی های اقتصادی و همکاری برای شرکت کنندگان دراین مراسم، امکان دریافت  و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده مشتریان به نحو نظام مندی فراهم شد.